2 April - 21:12

Kokobombombom!

Har tyvärr inte haft lust, tid eller ork till att blogga de senaste dagarna. Inte kul all för jag tycker verkligen om det egentligen. Men när jag känner så tänker jag asbolut inte sitta här och bara slänga ur mig massor utav skit som bara kommer bli fel i slutändan i alla fall. Jag anser att det är bättre att avstå i så fall, visst jag tappar lärsare på grund av detta, men vem bryr sig. Jag skriver inte för någon annans skull än min egen. Det är ju som sagt jag som avgör hur jag vill att min blogg ska vara! Ingen anna och tur är väll det, hade blit tråkigt annars!
Nog om detta gnäll!

Igår och idag har vi hjälpt Tobbe att flytta eller ja kanske inte så mycket men har hjälpt till i den mån det har gått med Evelina. Sedan har jag varit en "kaffekärring" som gjort och sprungit iväg med kaffe. Inte något jag har emot eftersom jag gillar kaffe och dricker gärna några koppar omdagen.

Evelina har förövrig varit en väldigt glad tjej idag med väldig mycket sprall i sig, just nu ligger hon och leker på matan. Hon vill verkligne inte sova, skitungen! Hon brukar sova mellan 19:00-20:00, men inte idag eller igår.. Igår var de något som inte alls stämde med min lilla skönhet, hon spydde ca 5 små spyor på mindre än en timme. Visst brukar små barn spy men hon är inget spy barn och brukar ALDRIG spy eller jo kasnke något gång då och då bara men inget mer.
   Förövrig med Evelina går det rent av åt skogen emd att av vänja henne vid bröstet. Hon är så tutte kär att de inte är klokt. När jag är ensam hemma med henne och hon blir så galet jätte tokigt ledsen så får jag sååååååå dåligt samvete eftersom jag vet att jag kan trösta henne. Kan inte allt kul. Jocke har väldigt dåligt tålamod och ger upp efter två räda sekunder, får väll amma Evelina tills hon är 15 år eller något. DEt är ju trotts allt väldigt mysigt, fast inte när hon blir äldre kanske, haha! 
Älskar min pluttis även om hon är en tokig tuttkär liten ensvi dam. Hon börjar bli så stor nu, det skrämmer mig lite att de går så frt. Shiit snart kommer jag vara 45 år och kärring, liksom rynkig och sånt där äckligt. Blää , jaja alla blir vi väll gamla något gång. Mindre kul att bli kärring bara!

Imorgon kommer min älskade stora syster Sandra hit med henne vän Madde. Det var jag som tyckte att Madde ville följa med och det ville hon, toppen. Evelina tycker så mycket om de två så det ska bli jätte kul. Sen ska sandra klippa och färga mitt hår, hon är ju frisör så hon har med sig färg ifrån sallongen hon jobabr på. Blir till att färga utväxten och lägga nya slingor. Hopas det blir bra.
   Vi ska inviga min nya grill i morgon med, jag ska grilla nötbit av fransyska. Det ska bli riktigt gott, ska troligtvis göra hemma gjort potatisgratäng till med om det hinns med annars blir det äcklig potatissallad!
   Hoppas alla får en trevligt kväll, godnatt!

Tjingeling
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0