15 Februari - Presentationen

Man måste börja någonstans...

Jag är en 20 årig mamma som är glad och social, har världens bästa pojkvän Joakim 21 år ochvi har en gemensamma dotter Evelina 6 månader. En helt underbar liten varelse! Älskar min lilla familj!
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja! Men i min blogg har jag tänkt att skriva om min vardag alltså hur det är att vara en ung mamma i dagens samhälle, även hur det är att vara 20 år och faktsikt stå på egna ben! Jag tänker även skriva om sorgen efter min mors bortgång, saknaden efter min syster, tragiska händelser i livet, uppväxten, kampen mellan gott och ont, plus det fingrarna styr mig att skriva om. Livet är trotts allt inte en dans på röda vackra rosor, utan de kan vara pain in the as! En sak som jag även kommer att ha med i min blogg det är veckans Hissa och Dissa plus veckans kap, som kommer in på helgerna. Som sagt man måste börja någonstans! Ska försöka uppdatera min blogg minst en gång om dagen så kommer troligtvis bli varje kväll, så får vi se om det är min grej de här med att blogga. Nog tjatat förtillfället!

Tjingeling

Jag, Joakim och Evelina på hennes dop! Hon är ca 4 månader här!
Joakim, Jag och Evelina på hennes dop. Evelina var då ca 4 månader!


Kommentarer
Postat av: Tina

Här ska det läsas :) Lägg upp bilder, det är alltid kul ;)

2011-02-15 @ 14:53:06
Postat av: johanna

Härligt:)

2011-02-15 @ 15:00:44
URL: http://johannavingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

-trf3xzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzxa<xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx/ puss mamma /Evelina

2011-02-15 @ 15:25:15
Postat av: Linda

Vilken fin liten familj!!

Beklagar din mammas bortgång, det är skittufft att sakna sin mamma, speciellt efter man själv fått barn. jag hade en otroligt tuff period i mitt mammaskap när sonen var nyfödd upp till närmare 1 år tror jag. Jag tror det är vanligt man upplever att sorgen tar fart i samband med graviditete och barnafödande, man får liksom ett nytt perspektiv på sorgen när man har egna barn... Kramar till dej, hojta till om du vill prata om nått..

2011-02-17 @ 23:26:18
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0