16 Februari - Tröttt...

Tupperwearpartyt är över....

Nu var mitt tupperwearparty över och alla gäster har gått hem. Har verkligen haft en super trevligt eftermiddag/kväll, alltid kul när man träffa personer som gör en glad. Mindre glad blev våra plångböcker, men vad gör det man lever bara en gång. Det bästa med ett party är att man får en gåva för att man har partyt och sen får man välja minst en till gåva beroende på hur mycket som demostrationen ger. Min gåva som jag valde var Quick Chef 3, kunde välja mellan den och en pastakokare+pastatäng. Hade först tänkt att välja pastakokaren+pastatängen först, men tänkte om "vem kan inte koka pasta liksom?" haha. Min Qucick Chef 3 är bara sååå grym! Men jag valde även 4 st stora svarta uppläggningskålar, dem tackar jag mina snälla gäster för! Man tjänar verkligen mycket på att ha ett party hemma hos sig själv, bara min Quick Chef 3 kostade 599:- och den fick jag som tack, skålarnas pris vet jag inte. Men om jag ska fortsätta köpa massa tupperwear saker är snart alla mina skåp fulla med massa kvalitets plast. Många tycker man är rätt onödigt som köper så dyra saker, men varför inte? Det är bra kvalite, livstidsgarant och händer de något får man byta det. Så vad är det negativa då? Jag förstå inte riktigt de. Köpte ju en del förra månaden också, men sen ska jag inte köpa något fören i augusti. Just för att det blir i augusti är för att Anna ska ha ett tupperwearparty då och jag tror eller snarare vet att jag är bjuden dit, fniss. Men nu tänkte jag berätta vad jag och Joakim köpte idag, är super nöjd!

Detta blev det:
Baby Trio (välling/grötdoserare) - 79:-
Babuska Trio (3 matlådor olika storlekar) - 149:-
Mini sportflaska Cerise (vattenflaska/nykelförvarare) - 119:-
Mini Rundletter 6 dl (vanliga burkar) - 219:-
Bake-to-basics Mått och mix 1 l (bakskål) - 129 :-
?? (baka pirogliknande saker) - 69:-
Extra stor stekspade - Gratis, köpte för mer än 500:-
Koncervburks av rinnar - Gratis gåva till alla som köpte.

Tjingeling


 Quick Cheff 3 - bästa gåvan!


Kommentarer
Postat av: hanna

kul att du uppdaterar :)



verkar bli en bra blogg.. vill du skriva mer om din mamma, syster, familj?

lgga ut bilder på lägenheten och er :)

2011-02-16 @ 23:16:13
Postat av: Mia - Olivers unga töntiga morsa

Vad har man den quick chef till? :)

strimla och sånt ?

Kram!

2011-02-16 @ 23:21:59
URL: http://misiing.blogg.se/
Postat av: Storasystermosterkusingudmor Sandra ;)

Okej okej! Jag vet att jag har fnyst lite åt sånna dära partyn, vuxen poäng liksom det gillar vi inte ;) men tror du anna möjligtvis bjuder in en liten Sandra i augusti? Hihi

2011-02-22 @ 09:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0