16 Februari - Tupperwearparty

Party party...

Idag ska jag och min pojkvän ha ett tupperwearparty hemma hos mig, är väll mer jag som har de än han. Men han måste ändå vara hemma och hjälpa till med tösabiten i alla fall fram tills hans fotbollsträningen börjar. Självklart så hoppas jag på att alla som kommer köper hur mycket som helst för då får vi massa saker, fniss :* Vi har liksom fått dille på tupperwear saker, men de är livstids garanti och dem är hur bra som helt! Eftersom att det är vi som har partyt hemma hos oss får vi oavsett vad folk köper minst en pastakokare med tång, plus de vi själva köper. Vi har redan suttit och kollat vad vi ska ha så vi får hoppas det inte blir något mer än de, men känner jag mig själv rätt köper jag alltid mycket (om det nu går), haha! Fast det gör det nog...
Uppdaterar mer om tupperwear ikväll med lite bilder på de vi får och de vi köpter.

Nej nu ska jag fixa lite till här hemma medans min lilla tjej sover middag, hon ville sova ca 50 minuter efter de att vi gick upp idag, vilket hon ofta gör när hon vaknar förtidigt. Har en riktigt liten sjusovar bebis. Evelina har relativt bra sovrutiner om man bort ser från när hon var sjuk, så nu blir det rutiner i vardagen igen, vilket är skönt. Men har funderat på att börja ställa klockan varje morgon så att vi kommer upp senaste 9 ist för mellan 09.30-11.00. För jag tänker att om hon går upp tidigare kanske hon vill sova för natten tidigar, nu lägger hon sig mellan 21.00-21.30, vilken jag kan tycker är en smula sent. Man vill ju hinna få liten egen tid innan man själv ska gå till sängs... Det är mänskligt att gosa ner sig i soffan och mysa lite med pojkvännen innan man ska sova... Kan ju bara vara skönt att kolla lite tv, sätta sig vid datorn eller helt enkelt bara koppla av lite.
Nej nu måste jag ta tag i dagen, dags att fixa inför kvällen.

Tjineling

Slänger in lite bilder på min sjusovande bebis...



Evelina ca 1 månad, ligger och sover i vagnen.



Evelina ca 4 ½ månader, sover i vår säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0