17 Februari - Gäsp..

Underbara morgon kaffe...

Jag sitter här i soffan med mitt morgon kaffe, helt galet vad det är gott med kaffe på morgonen. Har precis släng på mig en mask med smink och fixat håret lite snabbt. Ska till stan och ha körlektion vid tio, jätte kul! Jag har nog den bästa körskoleläraren ever, lugn och sansad! Det behöver jag, jag blir så innerligt arg på mig själv när jag inte kan allt med en gång... haha! Många goa skratt i bilen blir det.
Sen efter jag kört ska jag till min unga mammagrupp, en bra grej för både mig och Evelina. Jag får prata och byta erfaranheter med andra och Evelina får leka med andra små. Visst hon är kanske för liten nu, men senare. Man går där fram tills barnen är ett år eller om man kommit överrens om något annat.

Slänger in två svar på kommentarer jag fått.

Svar till: Mia- Olivers unga töntiga morsa!
En Quick chef 3 kan du ha till i princip allt, de är det som är de bästa. Det är i två delar, kniv och visp (går ej ha sammtidigt). Man kan göra det man känner för , man kan ju kanske inte smula ner saker som är hårt som sten men de är ju rätt självklart. Men man behöver inte dela grönsaker eller frukt bara snurra några varv så är de klart. Produkten är värd varenda litet öre, lovar!

Svar till: Hanna.
Först vill jag tacka för förtroende angående min blogg.
Självklart har jag redan tänkt tanken på att skriva mer om min syster, mamma och familj. Kan även ta lite bilder på vår lägenhet och lägga upp här. Men eftersom jag började herromdagen har jag inte riktigt kommit igång ännu, men ska försöka blogga så mycket jag bara hinner, kan och orkar. För det är riktigt kul! 

Tjingeling



Denna bilen övningskör jag med... NOT!

Kika gärna in bilskolans hemsida:
http://www.bilskolan.net


Kommentarer
Postat av: Mia - Olivers unga töntiga morsa

svar: Det är helt okej, jag har själv nallat den ;) hihi

2011-02-17 @ 22:26:39
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0