20 Februari - Veckanskap...

Shoppa till lillan är de bästa.

Varje vecka får Evelina lite nya kläder, minst ett plagg. Vissa veckor blir de mer än andra. Jag har lite svårt med att säga "Nej, hon behöver inte..." Visst hon kanske inte direkt behöver så mycket kläder som hon har, men hon vill ha mycket kläder så hon kan byta tusen gånger varje dag. Vissa säger att det komemr bli jobbigt när hon blir äldre eftersom hon har en del märkes kläder ect... Men om hon vill ha märkeskläder eller dyligt som kostar så får hon de nu och när hon är äldre, så länge det inte gå till överdrift! Det är vårt val och ingen annans, så de så!
Men jag har kommit på en sak när Evelina hade storlek 50 så hade hon nästan allt i rosa men nu har hon nästan ingen. Så jag var tvungen att köpa ett av veckans kap i rosa, fniss. Men jag och Evelinas pappa har kommit på att vår lilla dotter passar jätte fint i rött och blått + färg glada kläder- så vi sattsar på det iatället för massa rosa färgade kläder. för de blir tråkigt i längden, något plagg då och då är bara sött men inte för mycket!
Denna veckan har Evelina fått en stickad tröja, 2 pyamaser och en dreggelklapp. Men veckans kap av dessa blir...

Rosa stickad tröja från Kappahl för 149:-
Barbapappa pyamas från H&M för 99:-
Det bästa med dessa två kap som jag valde är att jag fick 50 :- rabatt på bägge två eftersom jag hade handlat så passa mycket på bägge ställen att dem var så söta och skickade hem mig två kuponger. Det lönar sig ibland att vara stor shoppare, haha!

Tjingeling

Slänger in bilder på veckans kap.



Söt tröja från kappahl!



Häftigt barbapappa pyamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0