22 Februari - Familjemys

Hela lilla familjen är samlad

Ikväll är Joakim hos oss eftersom han inte varit på jobbet idag och kommer inte kunna gå imorgon heller. Joakim har opererats idag nämlingen, han har tagit ut en av hans hundra titan skruvar i vänster benet. Så ikväll har jag haft en stor bebis och en liten bebis. Joakim blir som en bebis när han inte mår bra, då får man passa upp på honom. Inte något emot mig eftersom han ALLTID ställer upp på mig i vanliga fall och jag givetvis på han med, men ibland blir det lite mer än andra. Man ska ställa upp på dem man älskar, i alla lägen!
Annars har vi bara tagit de lugn i soffan alla tre. Jag har ioförsig tvättat en maskin tvätt och hängt den men utöver de har vi bara myst tillsammans som en familj. Det behövs ibland. Evelina har varit jätte duktigt ikväll, hon åt 100 ml godnatt välling, första gången hon ätit så mycket. Sedan blev hon så trött, så trött. Efter de ville hon sitta hos mig och bara mysa, men helt plötslig slänger hon sig mot sin snuttis. Givetsvis fick hon sin snuttis och nappen. Ur gulligt när lillan har napp, hon har precis bara för en vecka sen förstått hur man tar den nappen. Efter en liten stund så sov hon som en gris hon mig, men då bestämmde jag mig för att gå och lägga henne. försökte först lägge henne i sin säng men de gick inte, haha. Men där ifran tog hon med sig både snuttisen och en nalle. Så var bara att acceptera hennes val och lägga henne i vår säng. Hon somnade jätte snabbt ikväll, vilket kan var skönt. Hoppas bara hon somnade för natten ibland kan hon vakna efter en stund och vilja ha lite mera tutte, men hon åt ju som sagt mycket godnatt välling innan. så bara vänta och se vad som händer.
Jaja nu ska jag och min älskling sätta på filmen som vi inte hunnit se klart ännu. Vi orkade bara kolla en kvart sist sen höll båda på att somna i soffa. Så vi ger den ett försök till. Somnar vi igen så är den nog rätt kass, haha! Så nog för ikväll, älskling ligger redan och väntar på mig.
♥♥ ÄLSKAR MIG FAMILJ! ♥♥

Tjingeling



Mor och dotter myser!



Min mysiga prinsessa!



Min söta trötta lilla tjej efter godnattvällingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0