22 Februari - Mysmorgon...

Mysiga morgon...

Idag vaknade jag jämte världens gladaste och mysigaste dotter. Vi låg å gosade och pussades jätte mycket, Evelina skrattade massvis. Går inte beskriva med ord hur mysigt det är att mysa tillsammans med sitt eget barn, underbar känsla! Efter ett tag tröttnade lillan på att bara ligga där och gosa sig. Så vi gick upp och fixade nya blöja å kläder, lillan blev väldigt rosa idag men det får man vara ibland. Jag gjorde mitt härliga morgonkaffe och satte mytjejen i gå stolen. Hon älskar verkligen sin gå stol. Hon springer omkring i tvrummet och pillar på massvisa utav saker. Så till helgen ska jag städa undan sånt som jag är rädd om resten bryr jag mig inte ifall hon får tag i och råkar göra sönder. När Evelina busat av sig lite och blivit trött i benen så begav vi oss av mot köket för lite frukost. Evelina fick som vanligt en smörgås att "leka" med, smula sönder och stoppa lite i munnen. Sen fick vi fnatt båda två och började busa säker i 15-20 minuter. Jag satte mig på golvet, pussa/kittlade hennes fötter och hon as garvade. Sen lekte vi "tittut leken", jag gömde mig under hennes stol och sen hoppa fram, ibland snabbt och ibland sakta. Jag skojar inte när jag säger att Evelina vek sig utav skratt, galet roligt hade vi båda två. Så mycket har nog ingen av oss skrattat på mycket länge. MYSUNGE!
Nej nu ska jag fixa till mig lite och byta lilltjejens blöja. Sedan ska vi bege hos till Tröingeberg för att hälsa på Malin och lilla Tindra. Vi får hoppas Tindra är på hyffsat bra humör idag, kan ju vara lite ledsen eftersom hon tagit 3 månaders sprutan. Men vi håller tummaran för henne.

Tjingelin



Glad liten tjej i sin älskade gåstol.



Lilla loppan är på språng.



Kan man bli mer nöjd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0