23 Februari - Mamma!

♥MAMMA♥

Mamma, detta är ingen rolig lek! Jag vill att du kommer tillbaka igen...Jag behöver dig här och inte i himlen. Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig, mamma! Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. Jag vill ha dig här hos mig, jag vill att du ska se Evelina växa upp och bli en stor tjej. Jag vill ju att du ska vara med oss här.. Varför förstår du inte de? Jag önskar jag kunde flyga upp till himlen och hämta tillbaka dig! Förstod inte förens du försvann från jorden hur mycket du betydde för mig, jag vågade inte känna efter förens nu... Och nu är det liksom försent! Känns verkligen inte bra! Så kom tillbaka nu! Om det bara hade gått att hämta tillbaka de som gått bort... Om det bara hade gått! Då hade jag redan gjort de, det hade jag verkligen!

Mamma, jag älskar dig otroligt mycket!
Du är den finaste ängel i världen!



Kommentarer
Postat av: Ann

visst är det hemskt. vi får finna tröst i att hon kanske finner ro där hon är , Sen hoppas jag hon ser efter lilla Hanna =) ,,



Kram

2011-03-14 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0