24 Februari - Tekniknörd

Det ska börjas i tid...

Evelina 6 ½ månad är helt tokig i datorer och mobil telefoner. Hon ska äta på dem och klicka runt. Igår satt och med mig vid datorn och kassta sig fram och klickade in sig på både msn och skype. Hur lyckas hon? På skype ringde hon upp Tobbe och Krille, de trodde ju självklart att de var jag. Men det var de inte. Jag satt och skulle precis slänge iväg ett sms till Tobbe. Hon är helt galen i teknik saker, kanske hon kommer bli ett tekniksnille? Haha, då kan hon lära moras ett och annat. Jag är typ sämst på sånt. Evelina är helt galen i de i alla fall, vet ej varför. Nu går hon omkring i gåstolen och jätte sur för att hon inte når min mobi. Snäll som jag är fick hon den, hon tappa den på golvet och blev ledsen för de. Så blir väll snart att införskaffa sig en ny eftersom min håller på att haverera.
Min lilla tokbebis är jätte ledsen. 
Älskar min bebis hon förgyller mitt liv.


Tjingelin



Min charmiga tekniknörd, fniss! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia - Olivers unga töntiga morsa

haha :)

Oliver är exakt likadan med mobiler, datorer, tv-kontroller etc :)

2011-02-24 @ 11:07:53
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0