25 Februari - Skötväskan!

Vad har jag i min skötväska?

Det är många som undra och skriver vad ska man ha i sin skönväska. Jag tycker det är en personligt vad man har i. Det kan variera lite från dag till dag beroende på lite, tycker jag. Jag har aldrig med min egna handväska eftersom jag verkligen får plats med allt i skötväskan. Dessutom ÄLSKAR jag min skötväska. Vi skulle från början ha en skötväska i lappteknik som Jockes mormor skulle gjort själv, men på grund av personliga saker så blev det inte så. Vi visste att hon inte orkade ta sig tid till det just då, så vi började tänka på att köpa en. Men det han vi inte för hon Ing-Brith (Jockes mormor) hade redan varit och köpt en åt oss eftersom hon inte hade orken till att göra en. Jätte gulligt! Måste säga att hon är världs bäst på att välja rätt skötväska, fniss! Den är vi jätte tacksam för. Jaja nog om det, nu tänkte jag berätta vad jag har i den. Både vad som är mitt och vad som är Evelinas.

EVELINA!

* Plångbok med Evelinas.
* 10 blöjor.
* Ett paket våtservetter.
* Hushållspapper.
* Tupperwearburk med välling.
* Burkdoserae med gröt i.
* Påse med en burk mat i.
* En liten skål.
* En sked.
* Paket med 10 engångs haklappar.
* Ihopfällbart skötbort.
* 2 st skötunderlägg från bambino.
* 2 Ipren sup.
* 2 Panodil sup.
* Babylotion.
* Babyolja.
* Babywash.
* Zink cream.
* Kroppspulver.
* Matförkläde.
* En t-shirt.
* Ett par byxor.
* En stickad tröja.
* Ett par sockar.
* En förslutningsbar påse till blöjor.
* Hälsojournal från BVC.

MITT!
* Min plångbok.
* 5 st CV:n.
* Våtservetter.
* Vägmärkeshäfte.
* 6 st ammningsinlägg.
* Tom fantaflaska.
* Kajalpenna.
* Hårspray från Alterna!
* Kamera.

Tjingeling



Mor och dotter! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0