25 Februari - Usch vilken fredag!

Tur att jag har min dotter!

Är inte alls på topp idag! Ångest, sur och irritera.. Vill bara krypa ihop i soffan och stänga av allt en stund, men det går inte. Tur att jag har en sån underbar dotter som får min att skratta å le trotts att dagen har varit rent av åt skogen. Men men. Idag har jag storhandlat mat och betalt alla räkningar, finns de något tråkigare? Evelina var hos sin farmor under tiden, vara skönt att få handla utan att behöva skynda sig. Hon hade varit lite sur och gnällig men det var för hon var trött så farmor och faster tog med henne ut på en promenad. Det gillade nog Evelina eftersom hon somnade gott i vagnen. Det är tur att dem finns där för henne. Det är så kul att se hur min dotter trivs med att vara hos dem. När Evelina satt med sin faster vid datorn satt hon och tryckte runt en massa å skrev ett frågetecken upp och ned. Hur lyckas hon med de? Haha, kul faktikst. Eftersom jag som sagt inte mått tiptop idag orkade jag inte stanna så länge, lite trist men jag ville bara hem... Så får man känna ibland! SÅ DE SÅ!
Hatar sånna dagar, men bara till att blicka framåt. Man måste försöka se allt positivt, allt har trotts allt alltid en mening! Jag tror att allt som händer har en mening, varför skulle de annars hända? Alla har svackor emellanåt, jag har en nu. När jag är nere i en svacka blir jag lite känsligare än vanlig, kan blir jätte ledsen utan anledning eller arg/sur för ingenting. Jätte drygt och jobbigt! Jag är så otroligt glad över att jag har just Joakim som min älskade pojkvän, eftersom han är så snäll och framför allt förstående! Tack för att du alltid finns där och stöttar mig, du är på tok för underbar Joakim!
 Ikväll ska jag kolla på Let's Dance och bara mysa med mina två. Vi ska äta godis och dricka coca-cola, fast självklart ska inte Evelina fått något utav det. Hon får allt blir en aning större först. Men vi har funderat på att testa majskrokar till henne. Men vi vet inte riktigt. Någon som vet från vilken ålder dem är ifrån? Haha! Jaja nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig en aning sleten...
Men måste bara säga en rolig sak, igår när jag sminkade mig kom min dotter gående i gåstolen. Hon kom till mig när jag stod i badrummet. Hon pratade och typ skällde på mig för hon inte kom över tröskel, så jag hjälpte henne. Sen tog de inte lång stund så stod hon i duschen och försökte få tag i tvålen etc. Jag tror att min lilla tjej ville bada eller duscha, hon älskar nämligen det! Det såg jätte söt och busigt ut när hon lekte i duschen med sin gåstolt. Tur att de dröjer tills hon vet hur man sätter på duschen, fniss.
Älskar min lilla tokbebis!

Tjingeling

Här kommer några bilder från igår!


Lilla loppan ville duscha!



Evelina på språng i duschen.



Min söta prinsessa med fina blåa ögon! ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Hon har ju sin mammas ögon :)

2011-02-25 @ 21:15:12
Postat av: Ida och William

Hur gammal är din dotter? =)

2011-02-25 @ 22:41:56
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Mia - Olivers unga töntiga morsa

Oliver har fått majskrokar i snart 2 månade, det går jättebra för oss! :)

2011-02-26 @ 10:47:32
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0