26 Februari - Gäsp!

Morgonpigga skitunge ♥

Idag vaknade min lilla skitunge kl. 07:15 och var jätte pigg men jag försökte få henne att somna om genom att amma henne, men hon åt tills hon blev mött och sedan ville hon börja busa i sängen. Tokfian låg busa och skratta fram tills kl. 07.33 sen var de väll inte kul att ligga i sängen mer så vi gick upp. Hon fick som vanlig leka av sig på filten som hon tycker om så mycket och nu sitter hon i gåstolen. Hon älskar verkligen sin gåstol, tror de va hennes absolut bästa julklapp. Hon fick den av sin moster Sandra.
Nu ska jag strax göra frukost, gröt till lillan och smörgås, yoghurt, pucko + annat gott till oss. Efter frukosten ska jag göra mig i ordning eftersom vi ska gå till stan runt 09:45. Lika bra att göra de då eftersom Evelina komemr vilja sova runt den tiden. Ska titta lite på bokrean och visa Jocke jackan jag hittat till lilla tjejen.
Nog för denna gången, skriver mer senare + att jag lägger in veckans kap i eftermiddag.

Tjingeling



Där var min älskling inte stor! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt hon är! Kul att du bloggar :) kram

2011-02-26 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0