26 Februari - Veckans kap!

Adidas i våra hjärtan ♥ 

Denna veckan har jag faktikst inte handlat så mycket till min tjej utan har faktikst bara blivit två plagg. En aning stolt över mig själv! Men kan säga helt ärligt att de har kliat lite i fingrarna när jag sett någon jag velat ha. Men ibland får man allt hålla sig. Så är det bara, man får ju tänka på att man måste ha andra saker med. Vi ska nästa vecka till gekås och då ska hon få lite leksaker så som en leksaksmobil och en docka sen annat smått å gott. Brukar nästan aldrig hitta kläder där till henne, lite tråkigt eftersom deras priser är så bra.
Nu kommer vi till det plagg som får bli veckans absolut bästa köp, en ur snygg Adidasdress att ha fram i vår/sommar. Kan inte förstå hur snygga dem är alltså! Jag hade gärna haft en liknande till mig själv också! Så att vi hade kunnat se lika ut. Det hade varit jätte skoj, fniss. Men hade nog sett en aning fjantigt ut också, eller?! 

Svart/Guldig Adidasdress från Intersport för 500:-
Detta blir veckans bästa köp för att den är snyggt och värd vart enda öre! Jag älskar Adidas och deras barndresser sitter snygg, dem är helt klart i topp klass. Det passar min dotter eftersom hon ska ha det allra bästa oavsett vad. Bara det bästa är tillräckligt bra för min underbara tös. Vi har funderar på den nya Adidas jackan till henne med eftersom det matchar så bra. Men vi får se hur det blir. Eftersom Evelinas farmor evetuellt skulle göra en till henne i stället, vilket vi båda tycker är mycket roligare! När man kan sy är det betydligt mycket sötare med hemmagjorda saker än köpta, enligt min mening i alla fall!

Tjingeling

Bild på dressen kommer...


Visst är den super snygg?
Evelina kommer bli såå snygg i den!


Kommentarer
Postat av: Ida och William

Okej :-) 7½ månad

2011-02-26 @ 23:06:28
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det inte en kill dress?

2011-02-28 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0