27 Februari - Badar!


Toktjej badar på tokställe!

Ikväll fick jag ett ryck när jag skulle byta lillans blöja. Eftersom jag vet hur mycket hon älskar att bada så tänkte jag att hon skulle få testa bada i tvätthon, hon har ju testat diskhon när hon va mindre. Så jag tappade upp vatten och lite baby wash. Sen så satte jag ner Evelina, självklart höll jag henne. Hon blev som vanligt jätte glad över att få bada. Förstår inte hur hon kan tycka det är så kul. Bada och springa omkring i gåstolen är nog de två bästa sakerna som hon vet just förtillfället, fniss. Det är tur att hon älskar vatten så att hon inte hade varit jätte rädd för vatten. Jag hoppas innerligt att hon kommer älska att bada i havet till sommaren, jag avskyr det (badar heller i sötvatten) . Men vi håller tummaran för lilltjejen.
Sen idag så märkte jag verkligen hur stor min tjej börjar bli. När man håller henne i händerna och hon står upp så verkligen springer hon i väg. Hon sätter först höger fot sen vänster osv, innan har hon alltid satt dem i kors. Men nu börjar hon förstå hur man gör för att gå. Hon tyckte de va jätte kul att gå runt, men hon blev snabbt trött. Mitt lilla knyte är inte så liten längre! Mammas tjej börjar bli en stor tjej!
Min alldeles egna dotter, som ingen kan ta ifrån mig! ♥

Tjingeling



Lycklig tjej som får bada!



Min prinsessa ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra Fredriksson

Måste säga att jag beundrar dig, du är fortfarande ung men du tar hand om Evelina som du hade haft 10 ungar innan :D Du är så duktigt Terese!! BamseKram, hälsa!

2011-02-28 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0