28 Februari - Svar!

Svart till 2 st Anonyma...

Fråga 1:
Är inte de en kill dress?
Då ställer jag frågan tillbaka. Sen när blev Adidasdresserna kill recpetive tjej märkta? Kan ju förstå att en kille inte vill ha på sig rosa. Men gult/svart har ju både barn och vuxa, så varför skulle inte en tjejbebis då kunna ha det?

Fråga 2:
Har ni gjort slut? Bor Joakim inte hos er, bråkar ni mkt. ?
Vi bor inte ihop ännu men umgås i princip 24/7, finns vissa anledningar till att vi väntat. Men vi letar nu lägenhet ihop och vill ha en på ett annat område än där jag har en nu. Varför frågar du ens om vi bråkar mycket? Jag har inte ens nämt något om det... Men jag är inte otrevlig så jag svara väll i alla fall. Men vi bråka inte mer än andra par. Vi har ett bra och stabilt förhållande som jag inte skulle byta mot något annat!


Kommentarer
Postat av: yasmine lejmi

störande min dotter har med en svart/guld adidas dress :S o ja har exakt en sån med , ;S så va e problemet ? haha håller me dig thess :)

2011-03-01 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0