28 Februari - Leverans!

I eftermiddag kommer det!

Åh idag är en bra dag, för i eftermiddag/kväll kommer min tupperwear leverans. Som jag har längtat, de tråkiga är att min Quick chef 3 var slut så får en pasta kokare istället. Men det är inget att gråta över så jag är lika glad i alla fall, men Jocke blev en smula irriterad. Men vi överlever. Bilder på de jag köpt kommer upp ikväll eller imorgon, för er som ville veta.
Idag ska jag och Evelina inte göra allt för mycket, jag skulle behöva sätt mig på bilskolan och plugga i 2 timmar minst. Börjar blir lite stressad över körkorte, vill så gärna ha det i min hand typ NU NU NU.. Men man måste ta de i min takt, har en tös att tänka på. Jaja hoppas jag blir klar i år i alla fall annars ger jag typ upp, fast jag har ju precis börjat och har inte så svårt för teorin. Jocke säger att jag kommer klara allt på första gången vilken jag har lite svårt att tro eftersom jag har jätte svårt att koncentrera mig när det är massa ljud. Men måste lära mig att stänga av och fokusera på mitt. Vill ha mitt körkort så ska ge mig fan på att klara de runt ut sagt. För jag vill inte påstå att jag är osmart även fast jag kan vara lite blond ibland. Men det kan ju alla vara så de är bra med den saken! Hahahaha.
Nu ska jag strax äta frukost och titta på min tjej som vilar lite i soffan. Så underbart söt ärhon, man smälter bara av att titta på henne. Det som gör mig extra glad är att hon är min dotter.
 Åh innan jag glömmer att berätta en rolig sak från igår så passar jag på att göra de nu. Igår så busade vi med Evelina i sängen efter de att jag och hon vilat lite middag.
Jag: Vill du ha en lillebror?
Evelina: Ler och fnissar.
Jag: Eller kanske en lillasyster?
Evelina: Ler och fnissar igen.
Jag: Eller vill du ha en av varje?
Evelina: Börjar skrattar och blev jätte glad
:
Hmm hur ska man tolka detta då? Hahaha förstår ju att de bara är av en slump att hon blev glad av de jag sa, för hon är ju bebis och förstå ju självklart inte vad jag menade. Men jag tycker i alla fall att de va lite små kul. Jag och Joakim fick oss ett gott skratt i alla fall.

Tjingelin



Jag och Evelina när hon var 2 ½ vecka.
Så liten och så älskad! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni gjort slut? Bor Joakim inte hos er, bråkar ni mkt. ?

2011-02-28 @ 13:29:25
Postat av: Issa

Hihi^^

Hon kanske menade något med sitt skratt^^

Kan säga dig att min mamma och en av mina små bröder hade ett speciellt band när han var liten och mamma kunde prata med honom och hon tyckte att han svarade henne och det var när han var en liten bebis^^

Kan berätta mera om vi träffas någon gång. Skille vara jätte trevligt om vi skulle kunna ta en fika snart :)

2011-03-01 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0