6 Juli - Familj, jobb och körkort!

Lever livet!

Som ni märker så har jag varit grymt dålig på att uppdatera bloggen de senaste veckorna. Är det någon som är intressera av att jag ska försöka lägga lite prio på min blogg?

Jag har i alla flal inte haft så speciellt mycket tid det senaste, jag saknar verkligen att blogga. Men jag har jobbat sjukt mycket och när jag väl är hemma har jag varit med min älskade lilla Evelina eller pluggat på körkortet och självklart varit med Joakim med. Jag har liksom lagt allt annat åt sidan ett tag.

Jag lever livet precis så som jag vill ha det, jag älskar att jobba och umgås med min familj men tyvärr hinner jag inte träffa mina vänner speciellt ofta och där kan det vara en del sura miner från folk som inte verkar förstå att man måste jobba och sätta familjer direkt där efter. För mig lockar inte stora fester och fika i timmar längre. Det har jag lagt åt sida.

För tillfället är Evelina hos sin mormor i Alingsås och lever livet hon med. Hon är jätte glad och härligt att ha att göra med säger hon och även hennes moster Sandra som busar med henne när hon inte jobbar. Evelinas mormor är som ni vet min moster mamma Solveig och hennes moster min syster kusin Sandra. Hon har varit där sedan i måndags och kommer troligen hem torsdag eftersom vi jobbar mycket. Men när hon kommer hem ska jag pussa henne i mängder för jag saknar henne så jag tror jag spricket, alla rutiner försvinner ju men lite skönt får man erkänna att det är eftersom jag vet att hon har det bra. 
   Det är första gången Evelina är där själv och det lär bli fler gånger eftersom jag märker hur hon trivs, det gör mig verkligen super glad. Nu trivs hon både hos sin mormor och farmor, skönt att det finns fler än ett ställe i fall något händer!

Nej nu är det dags för att slänge på sig lite kläder och dra till bilskolan för plugg i ca 2 timmar!

♣ ♣
ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH SLÄKT!
♥ ♥


Tjingeling



ÄLSKAD OCH SAKNAD!



Evig kärlek!


Kommentarer
Postat av: Nillan

Härlig blogg, läser alltid dina bloggar men är dålig på att kommentera.

Vi ses väl på söndag hoppas jag

kramar

"farmor" Nillan

2011-07-06 @ 14:42:52
Postat av: Anonym

ja så e d, Evelina är helt underbar./mostermammamormor

2011-07-06 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0