14 Juni - Lille Kendji <3

Kendji Inlund

Idag var jag och Joahnna med vår små flickor och köpa blommer på plantagen till lille Kendjis grav. Sedan gick vi från mig och Evelina till skogskyrkogården och leta det reda på plantsen där han låg.
      Det var så tyst, så fridfullt och så vacker. Det fanns massa underbara buketter, blommgrejer med motiv av nallar/kors och sedan fanns det små söta gosedjurs nallar. Allt var så himla fint. Men både jag och Johanna kunde knappt förstå att han faktikst låg där under oss och sov. Det var med en klump i magen och tårar i ögonen som vi satte ner buketten + kortet och tände ett ljus för honom. Känns bra att ha sagt hejdå till honom på riktigt. Så ofattarbart att sånt här händer.

På kortet stod det:

"Sov så gott lille Kendji! Vi tänker på dig!"

Kramar från
Therese & Evelina
Johanna & Isabelle

Kendji Inlund
♥ 20 / 1 - 2011
† 15 / 5 -2011



Kendji Inlund ♥



Buketten + kortet och ljuset Kendji fick av oss!



Kendjis alla fina blommor!


Kommentarer
Postat av: Tilda 20 år - Änglamamma till Hope-08, mamma till Memphis -09, änglamamma till Kendji -11

Så fint, Thess o Johanna.

Tack för att ni finns, tjejer <3

2011-06-14 @ 22:56:19
URL: http://mammasteen.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

vad är det jag läser :/ vad är det som hänt? sånt får ju bara inte hända :(

2011-07-06 @ 11:12:05
URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0