7 Juni - Grand

Promenix och kaffe!

Idag tog jag och Evelina en morgon promenix bort till Lina och hennes barn, Jag gick in en stund medans Evelina låg i vagen och sov. Lina och hennes barn förljde med oss hem en stund. Vi drack lite kaffe och barnen lekte. Blev inte så länge eftersom jag hade lite att fixa inför i efter middag. Nu är kl 14.15 och jag väntar på att Anna ska komma och hämta min sovande lilla skrutt som sovit sedan 12.00. Hon har nog en sov och växt period just nu. Hoppas det inte är så att hon håller på att bli sjukt bara. Hoppas i alla fall hon är pigg och glad när hon ska vara med sin farmor, hon ska vara där för att jag ska på KICKOFF på grand och Jocke jobbar tills kl 17.00 och ska på arbetsintervju dirket efter jobbet. Hoppas det går bra för honom! Håller mina tummar!
     Runt 15.00 kommer Vickan hit eftersom vi ska dra till Grand på KICKOFFEN tillsammans, vi bägge är något nervösa över hur detta kommer att bli. Spännande att få se alla sina nya arbetskramrater. Hoppas det är något till man känner eller i alla fall har en susning om vem det är. Sedan när jag kommer hem sover nog både Evelina och Jcoek här eftersom Evelina måste sova här för att Jocke jobbar imorgon och därför passar han på att stan över här eftersom det blir en aning jobbigt att cykla hem sent på kvällen när man ska upp tidigt och jobba.
    Nu ska jag fixa det sista innan det bär av och innan Anna kommer hit för att hämta min prinsessa. Hoppas alla får en bra eftermiddag och kväll, jag hoppas på jag får rolig eftermiddag/kväll på Grand.

Tjingeling



Grand i Falkenberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0