8 Juni - VIP-KVÄLL

JOBB
Eftermiddagen/kvällen igår var jätte rolig. Det var mycket trevligt och härligt folk som jag kommer att jobba tillsammans med på MAX. Jag tror inte utan jag vet att jag kommer trivas som fisken i vattenet där. Jag hoppas innerligt att folket är precis som dem viasde igår för i så fall kommer vi få det välidgt kul tillsammans som ett team, det är ju det vi är. Alla som arbetar ihop är ett team. Jag längtar tills på torsdag då jag börjar jobba. Jag ska jobba Torsdag-söndag så Jocke ska vara ledig på Fredag eftersom jag kommer hem på natten, sedan ska Evelina sova hos sin farmor på söndagen eftersom jag även då jobb sent, så ska jag hämta hem henne efter jag vaknat. Ska bli skönt att sova ut eftersom första helgen med kvälls/natt jobb. Men alltid härligt med OB. Men kommer vara grym med folk eftersom den är öppningsdagar alla fyra, haha! Men går säkert bra.
Önska mig lycka till och håll tummarna!

Mina tider denna veckan!
Torsdag: 19.30 -02.00
Fredag: 19.30 -02.00
Lördag: 19.30 -02.00
Söndag: 19.30 -02.00


IDAG
Nu sover Evelina lite middag och sedan när hon vaknat  och ätit middag ska vi bege oss till stan. Där ska jag köpa skor som jag kan ha på jobbet, skulle vara ett par bekväma helteckande svarta gympadojjor. Det hittar jag säkerligen på Intersport. Sedan kommer Tina hit någon gång under dagen och rutn 18.00 ska vi åkta till Hjortsberg för att hämta Anna och Maria. Vi fyra ska på VIP-kvällen på MAX. Jag har fått fyra gratis menyer utan Max Orginalmål, ska bli gott gott. Det öppnar ju inte fören på Torsdag så dessa personerna jag valt att ta med mig får ett litet smakprov utav MAX. Ska bli himla roligt att ses MAX restaurangen och framför allt visa upp den. Hoppas vi får det trevligt.
   Nu blir det att fixa sig lite medans Evelina sover.

Tjigeling
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0