10 Mars - 20:18

Snabb bloggningen ikväll...

Jaja som jag skrev tidigare idag så är jag inte tiptop, har en fy dundrande huvudvärk och ont i musklerna i ryggen. Tror det är ryggen som spökar till huvudet igen, måste sätta fart med simningen så att ryggen blir bättre. för jag tycker inte det är så trevligt att springa omkring och ha ont i den + att ha huvudvärk. Har ju varit hos läkarn och de sa ju att jag måste träna ryggen. Så nu måste jag ta tag i det. Nog om ryggen och huvudvärken.
    Idag har jag och Evelina bara tagit de lugnt. Jag har vilat samtidigt som Evelina för att snabbare bli bättre, vilket jag tycker har hjälpt lite. Vi har även lekt en del på hennes filt och sen har Evelina badat.
    Joakim kom hit efter han jobbat så vi har lagat god mat och städat på eftermiddagen. Det behövs verkligen. Sedan somnade lillan tidigt idag med runt ca 20:10, hon somnade ordentligen idag med. Hon börjar bli duktigt nu min lilla plutta. Nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa lite till inför imorgn.
Imorgon åker jag och Evelina till G-torp och spenderar ett par dagar. Ska bli underbart att komma bort ett tag. Jag kommer dock sakna Joakim på tok för mycket men det är smällen man får ta, haha. Ska bli skönt att få mysa med min älskade Sandra (syter/kusin) och bara pyssla om varanda. Står shopping och kalas på schemat, men brukar bli en himla massa annat också. Ska försöka blogga så mycket jag hinner när jag är där, annars blir det ett väldigt långt inlägg när jag kommer hem på tisdag nästa vecka. Men jag åker ju faktikst dit för att ha lite semester, så då orkar man kanske inte sitta vid datorn lika mycket som vanligt. Men som sagt ska försöka.
Nog för ikväll, om jag ska sitta här mer kommer nog mitt huvud gå i tusen bitar. Och det vill man ju inte eller de finns säker dem som vill, men jag vill de inte.
Så godnatt alla glad där ute och hoppas ni får en trevligt kväll.

Tjingeling



Sandra och en liten Evelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0