11 Mars - 11:54

Happyface!

Idag vaknade Evelina 05:18 pigg och glad, åt lite sedan lekte hon i sängen tills 06:00. Sen var de inget vida<re kul längre så då ville hon gå upp. Jocke var snäll och gick upp med henne. Runt 07:00 var de dags för litemat igen plus att lillan somnade om och vaknade runt 08:39 igen. De var med behaglig tid att gå upp på vill jag lova.
   När vi väll kommit upp ordentligt så stod det duscha och packa klart på schemat. Evelina var så snäll så och ställde inte till med något gnäll vilket alltid uppskattas av mig. Jag ska vara glad över att jag fått en så snäll bebis. Fast hon tar nog igen allt när hon blir en fjortis. Hahaha.
  Nu ska jag laga lite lunch och seda mata Evelina. sedan ska jag slänga ner de sista i väskan. Är lite som jag inte kan slänga ner förenst innan vi åker.
  Jag har en super snäll pojkvän som kommit hit precis, hanska köra oss till Partiles köpcenter Allum där Sandra möter upp oss. Det är inte många pojkvänner som skulle göra sånt, men min gör. Har man världens bästa så har man! Jag är glad att jag har honom, han är helt klart mega underbar!
Nu hinner jag inte sitta här mer.

GRÄSTORP HERE WE COME :D

Tjingeling


Mammas överglad och busiga tjej :)


 
Min kusin Albin, Sandra, Evelina och Joakim.

(Spontan bild, de vet nog inte ens om att jag tagit den).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0