13 Mars - (Tid ?)

Vår snygg och sommar söt!

I lördags var jag, Evelina och Sandra på Överby och shoppade. Blev inte så jätte mycket, hittade inte sånt jag var ute efter. Men blev lite i alla fall.
Till mig köpte jag ett par marinblå chinos, ett par skor, två mascaror och underkläder. Evelina fick en sommar söt klänning med blöjtrosor och 2 par leggings, ett par köpte jag till klänningen och ett par till hennes söta jeans kjol. 
   Nu vill jag har vår! Dumpa vinterjackar och vinterskorna i garderoben. Jag vill gå långa promenader i solen, fixa i trädgråden och ha på mig mindre kläder! Åh sitta ute och ta sig en kopp kaffe. Hur underbart låter inte de?
Ge mig vår, fågel sång och ute möbler!


Blommig söt klänning från H&M 79.90:-
Marin blå Chinoc från Ginatricot 199:-


Tjingeling



Evelinas sommar söta klänninge!

 

 

Ser konstiga ut på bilden!
Men dessa är chinosen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0