15 Mars - 20:52

Härlig dag!

Har haft en härlig dag med min älskade dotter och min vän Malin + hennes dotter Tindra. Vi tog en promenad in till standen och gick runt. Jag hittade faktiskt ingenting idag, lite stolt över mig själv. Eller jag hittade men jag köpte inte för att hon faktikst inte behövde. Skulle behöva köpa något vårfin topp, någon body och ett par jeans till henne i storlek 74 men väntar tills de kommer in lite mer vår fin på Lindex eller Kappahl.
Efter stan mötte jag upp min köra pojkvän på bildskolan (hans jobb), för sedan drog vi till Ing-Brith o h Lennart (Jockes mormor och morfar). Det var mycket trevligt. Vi ska dit på söndag igen för jag ska lära mig sy, är överlycklig. Alltid velat lära mig, men jag är sämst. Så Ing-Brith är gulligt och ska lära mig göra två super snygga kuddfodral. Man måste börja med något enkelt. Sedan när jag kan vill jag lära mig lappteknik, som hon och Anna är gryma på. Skulle egentligen vilja ha en söt lagom stor väska i lappteknik. Men de får nog bli om ett par år när jag lärt mig, om jag nu lär mig att sy vill säga.
För överlig så är jag inte de minsta avundsjuk på Anna och Magnus som är i Thailand. Dem skerv i ett sms att dem har 34 grader och blå himel. Åh retas gör dem med oss! Men vi har ju haft vår idag, 8 grader och blå himel... Är väl inte så dåligt de heller, haha. Men hade inte varit sist med att tacka nej till en utomlands resa till värmen och solen nu. Hade varit superduper härligt! Men vi funderar på att dra efter nästa sommar, men får se om de finns pengar till de då.
Nu ska jag lägga mig med min super sköna filt i soffan och bara mysa. Joakim är här idag så blir soffmys ikväll. Allitd lika mysigt att krypa ner jämte min favorit.
Så alla får ha en trevlig och mysig kväll, för de ska jag ha.

Tjingeling



Liten skrutt, bara några dagar. ♥
Tiden går så fort, minns de som om det vore igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0