18 Mars - 12:00

ARG

Först så vill jag bara säga sorry för jag inte blogga igår men mådde rent av skit igår kväll. Frös och hade huvudvärk, usch. Tur att Evelina var snäll och glad hela dagen igår, sånna dagar uppskattar man. Vi var på unga mamma plus barn gruppen giår, gick superduper och var jätte trevligt. 

   Idag har jag och Evelina varit med Lina och hennes barn på öppna förskolan på Sloa. Det var trevligt att testa på de, men de var tyvärr inget för mig. På väg där ifrån så bröt jag en nagel så nu pulserar de gott i mitt lillfinger, aj aj aj... När vi kommer hem så ligger Chicko (hunden) på snygg mattan och rent av äter på min filt! Kan inte påstå att jag blev glad för att det var min nya favorit microfiber filt. Så Jocke lär få köpa en ny till mig, IDAG. Är långt ifrån glad nu, helvetes dag!
  För övrigt ligger lillan i vagen och sover, men hon lär vakna snart. Då ska jag ge henne lite mat, idag står det köttgryta på menyn för lill stumpan. Det brukar hon alltid gilla, som tur är.

Älskar min söta dotter, hon är mitt allt! ♥


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0