19 Mars - 21:33

Besvikelse!

Att känna sig lämnad utav något som nästan intill alltid funnits där är inte kul. Men varför ska jag ens försöka att ta kontakt längre? Jag har ringt tusen j*vla gånger och personen i frågan bara klicker eller svara "hinner inte prata nu" eller " var de något viktigt, jag har massa att göra" etc... Hur kul är det att alltid få höra massa bortförklaringar? Jag tycker inte det är speciellt trevligt. Varför inte bara säga "Jag orkar inte parta just nu kan vi hörsas senare?" Det är då mycket trevligare än att bli klickad eller i sido satt. JAg är inte personen som brukar bli ledsen men nu har faktikst personen håll på så här i flera månader och jag har börjat tröttna. Finns gränser för hur man kan behandla folk, men vissa förstår ju inte att det sårar när man gör sånt!
   Sedan kan jag ju säga att det är tur att Evelina är liten så att hon inte förstår att de du lovar bara är luft. Jag menar DU lovade Evelina pengar till en att köpa en .... i doppresent eftersom du inte visste själv vad du skulle köpa. Men de pengarna har jag inte sett röken av, men de är väll som resten du lovat oss bara luft värt. Sen är de ju en hel del annat du lovat mig i julklapp, födelsedagsprenst osv. Varför ens lova något man inte kan hålla? Jag är vuxen så jag förstår redan direkt när DU lovar något att de inte kommer bli så. Men en barn... Hallå liksom?!  Man ska aldrig lova ett barn något man absolut inte kan hålla, jag är glad att inte Evelina förstått själv att hon blivit lovat något hon inte kommer att få. För jag hade inte velat se besvikelsen i hennes ögon!
   Jag orkar varken med dig eller dina lögner mer, du säger att du har fullt upp hela tiden. Okej, då får du ha fullt upp men utan oss. Jag går inte med på detta längre, jag orkar inte känna mig sviken av dig. Inte en sekund till. Jag har raderar ditt nummer och tagit bort dig från facebook. Jag vill inte veta vad du gör och inte heller hur du mår. Jag klarar mig bra utan dig! Hade jag lyssnat på min far från början angående dig hade jag aldrig behövt bli besviken. Men man litar inte allitd på vad ens föräldrar säger, men jag borde ha gjorde det. Pappa hade återigen rätt angående dig! Nu har jag i alla fall skrivit av mig om detta... Vilket innebär att jag varken behöver lägg ner tid eller kraft på att bry mig om dig mer, ingen mer energi på dig. Du är inte värd det, tyvärr! Jag vill inte längre ha dig i våra liv. JAg vill helt enkelt inte ha mig dig att göra mer. Jag önskar dig oavsett vad en bra liv och all lycka, för någostans kommer jag alltid att älska dig.

Kärlek till min familj! ♥

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0