2 Mars - Bläää

ORKAR INTE!!

Ikväll orkar jag knappt att blogga... Jag har en sprängande huvudvärk och fryser! Så tänkte bädda ner mig i soffan istället. Så blir bara ett kort inlägg en kväll som denna. Men så kan det bli ibland.
Jocke kom hit efter jobbet och då hade jag lagat baconlindad kyckling, ris, bea och kokt broccoli. DEt var riktigt gott tyckte vi båda två. Sen kom Malin, hennes dotter Tindra och hennes bror Thor förbi en sväng. Vi satt mest och tjötade skit som vanligt. Mycket trevligt de med ibland. Vi tog även lite tok bilder på våra töser. Inte alltid de lättaste må jag säga, haha. Men kul var de i alla fall, de som är huvudsaken.
Evelina har hon varit relativt mammig hela dagen, men de gillas. Jag blir så stolt över min tjej som börja få så bra rutiner på sina sov tider, idag blev hon trött vid 19.00 tiden och sov lite i min famn, sedan tog vi på ny nattblöja och pyamas. Sedan blev de sängen redan 19.45 idag och hon somnade kl 20.00. Så riktigt skönt att hon somnar i tid nu, så får jag lite mer egen tid än innan. Kanske låter egoistiskt men kan vara så skönt att sitta ensam och inte behöva tänka på något annat än sig själv ibland. Även fast man är mamma så kan det vara skönt att sitt vid datorn, duscha eller äta en middag utan att tänka på lillan. Visst jag tänker ju alltid och finns när henne om något skulle hända, men ni förstår hur jag menar.
Nu ska jag tvätta bort min mask med sminka sedan blir det bara en härligt myskväll ikväll. Det behöver jag verkligen känner jag. Nu ska jag ringa min babe och fråga om han kan komma hit efter sin tränig. Saknar honom!
Älskar min fina familj! ♥

Tjingeling


Här ska det kramas! Såå söta!



Våra små busungar!



Glada små skitungar ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Bästisar!

2011-03-07 @ 14:37:52
URL: http://johannavingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0