20 Mars - 17:58

Diss
Skitsnack!
Denna veckan tänker jag dissa skitsnack. Jag är så trött på folk som ska snacka så himla mycket skit. Varför inte säga direkt till personen vad du t ex. tycker och tänker om personen i fråga. Finns en speciell person jag syftar på, du kan skriva skit om mig som du tror att jag inte ser eller läser. Sen tror du att du kan få gulligulla med min dotter, noway! Jag är inte helt blind eller döv, bara så du är medveten om det. Men jag bryr mig inte speciellt mycket om ditt beetende eller sätt att leva på. Jag låter dig vara utan att snacka en j*vla massa skitsnack, eftersom jag är vuxen nog att inte snacka skit om dig! Orka hela tiden få hör saker som " hon har förstår .... liv" eller "hon vll hindra ... att träffa...!" Hur moget är det på en skala från 1-10?
   Jag dissar inte någon person utan själv skitsnacket som många håller på med. Visst innan det bli en kommentar om det... Så är jag långt ifrån guds bästa barn och självklart har jag med snackat en himla massa skit om folk. Men förtillfället gör jag det inte, säger inte saker som jag inte kan stå för. Jag anser att de man säger om folk ska man kunna säga till personen man snackar om "face to face" annars är det skitsnack! Jag tycker många är otroligt fega i dagens samhäll, för j*vla mycket folk som snackar skit!


Hiss
Söta barnkläder
Denna veckan tänker jag hissa Söta barnkläder. Älskar att gå in i en affär med barnkläder, speciellt nu när alla sommar söta barnkläder har kommit in i butikerna. Det finns så mycket söta barnkläder att man ofta bli sååå där tok kär i dom. Det är på gott och ont förståss, man kan ibland råka köpa lite för mycket. Men kan nog inte ha för mycket kläder? Eller? Om man kan de så har Evelina det.
  Jag har som sagt väldigt svårt för att inte köpa, men nu de sensatse har jag börjat fråga Jocke innan jag köper och det blir nästan alltid ett NEJ. Men ibland gör jag det i alla fall. För vem kan stå emot någon som verkligen är så super sött eller fint så de riktigt kliar i fingrarna? Inte jag i alla fall.
   H&M, Lindex och Kappahl har dem bästa barnkläderna i världen till bäst priser! Jag älsar dem. Men det är ofta svårt att komma ut från butikerna utan något i handen, haha. Detta får bli min hiss denna veckan.


Tjingeling










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0