20 Mars - 19:32

Mys pyamas!


Denna veckan får Evelina rosa pyamas bli veckanskap, jag tycker den är super söt och mysig. Plus att det var två pack, det gillar jag. Pyamaser är något man behöver minst 4-5 stycken av i samma storlek. Jag tycker det är ett måste i alla fall, men det är ju en smak sak.
Jag har tänkte ha pyamsen med den delen den inte ska ha för att jag tycker det blev mycket finare. Men det är ju med en sak man får avgöra helt själv.
Hoppas den sittar bra på men det brukar Kappahls pyamser alltid göra, dem är inte lika tighta som på andra ställen. Jag tycker inte en pyamas ska sitta tight, mycket bekvämare lite större.



Rosa elefant pyamas från Kappahl 199:-


Tjingeling




Evelinas söta mysiga pyamas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0