22 Mars - 18:41

Tummen upp

Dagen började med att jag fick ett sånt strånande humör eftersom vädret var på topp plus att min vän Mickan och hennes son skulle komma runt 11.00 tiden. Jag och Evelina åt frukost och fixade oss innan dem kom. Sedan när Mickan och Ossian kom hit så snackade vi massor och drack kaffe. Sedan blev klockan lagom till att pluttisarna skulle äta lite lunch, så vi gav dem mat sedan klädde vi på dem för att sedan bege oss ut på låååång promenad.
    Vi gick runt vallarna sedan in mot staden, jag köpte super coola brillor till min lilla groda. Hon ser as ball ut i dem, tuff brud. Sen gick vi imon bilskolan men Jocke var ute på lektion, men snackade lite med Tobbe. Han har troligen fått lyan jag fixat till honom, toppen! Sedan efter de gick vi till coop forum för att jag var tvungen att handla lite nödvändigheter. Skulle vilja stor handla de ekar lite i min frys (enligt mig). Vi tog vägen om sloa och sa hej till Malin och Tindra. 
   När vi kom hem var de dags för våra små att äta igen, vet dem äter ofta men så är de när man är en liten. Vi drack kaffe och käkade nergerbollar, mummsigt. Haft en underbar dag med min helt galet underbara vä, men kan verkligen vara sig själv och flumma loss med henne. Helt otroligt snäll tjej och hennes son är ett riktigt charmtroll. Evleina och Ossian gillar verkligen varandra. De kramades, ur gulligt! Vi ska ses nästa vecka igen eftersom vi alltid ahr så kul ihop, det gillas. 
   Jocke kom hit efter jobbet och håller oss sällskap, trevligt. Vi ska nog inte göra allt för mycket idag, får se om han stannar över natten eller om han åker hem. Han är rätt trött idag, så kan de vara ibland.
  Nu ska jag vara lite social mot mina två favorit, Evelina och Joakim. Hoppas alla får en trevlig kväll.


Tjingeling



Mammas tuffing ♥


 
Ossian och Mickan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0