24 Mars - 09:36

Uppe med tuppen!

I natt sov Jockes systser här, det var trevligt. Vi busade med lill tjejen och sen hjälpa Mia mig att bada henne. Min lilla dam har fått för sig att man ska sitta upp i badet nu, tokfia. Men det gick ju bra de med som tur var.

Idag var man uppe tidigt redan halv 7, jag skulle fixa massor för att sedan åka till stan vid 09:00 tiden och gå på en arbetsintervju. Ing-Brith kom hit och hämtade oss strax innan 09:00 och körde lite bil med Evelina under tiden jag var där. Det tog ju bara ca 7 minuter så hon väntade. Nu håller vi tummarna till imorgon eftermiddag eller tills i början av nästa vecka. Men som jag ser det, antingen får jag ett jobb eller så blir jag en erfarenhet rikare. Man ska alltid se saker från den positivt sidan. Intervjun känndes bra förutom att jag va lite snurrig och sa en sak några gånger, men va gör det. Jag var öppen och ärlig angående allting, så antigen gillar dem det eller inte. Det är upp till bevis. MA ska inte vara annat än ärlig så är det bara, jag är inte den som tänker sitta där och ljuga i alla fall.
   Idag ska jag och tösen till unga mamma plus barn gruppe. Hoppas på att det bli en trevlig stund där. Nu väntar jag på att lillan ska vakna och sedan få lite gröt. Jag trodde ju intervjun skulle ta lite längre tid försrt och då skulle Ing-Brith fått ge henne gröten hemma hos dem. Men nu får hon de när hon vaknar istället.
Nu ska jag ta mig lite frukost eller i alla fall något att äta. Jag börjar bli en aning hungrik, drack bara lite cola. Men måste ladda upp tuttarna med lite näring till lill tjejen. 


Tjingeling



Mor och dotter busar, kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0