24 Mars - 13:11

BLÄÄÄ

Vet inte varför med efter min arbetsintervju fick jag ont i magen och en smula ångest. Kommer självklart tacka ja om jag får de, men skulle inte bli ledsen om jag inte fick det heller. Eftersom jag fick ångest efteråt, jag är jätte löjlig. Men känns som jag överger Evelina om jag börjar jobba, känns inte alls lika bra längre. Hoppas denna känslar går över, för jag vet att Evelina behöver komma bort från mamma också. Evelina behöver lite "egen tid". Hon ska ju vara med sin farmor mesta tiden om jag får ett jobb, så känns i alla fall tryckt på den fronten. Sedan finns de andra som också kommer att finns med i bildet och hjlälpa till. Vi behöver alla extra pengar vi kan få plus att jag behöver komma ut bland folk och arbeta, men just nu känns det faktikst en aning jobbigt. Så jobbigt att jag bara vill spy och gråta liter vis med tårar. Vilken tönt jag är!

Är det någon mer som fått en sån här konstig känsla?
 Eller är det bara jag som är nojig och knäpp? 
  
Jag älskar min tjej mer än allt annat på denna jorden och gör allt för henne. Hon är verkligen den bästa gåvan jag fått, hon är min guldklimp. Jag älskar att se henne göra ny framsteg, blir så stolt. Den härligaste känslar är när hon skrattar/ ler, då pirrar det av lycka i hela kroppen. Men samtidigt kan hon vara den tokigaste och envisnaste bebisen på jorden. Evelina är verkligen den finastse och mest underbara flickan på denna jorden!
Evelina, mamma älskar dig oerhört mycket. Jag kommer finnas vid din sida i alla lägen. Stötta dig i dina val och markera när du gör fel. Du kommer för alltid att vara vårt chamrtroll oavsett om du är 7 ½ månad eller en 14 årig fjortis. Spelar ingen roll hur du blir eller vad du gör, för mamma och pappa kommer älska dig lika mycket i alla fall.

MammaEvelina
Pappa
Evelina
 ♥ FAMILJ

Tjingeling



Världens vackraste flicka


Kommentarer
Postat av: Nillan

Hej!

Vill bara önska dig lycka till med jobbsökandet:)

Visst kanske det känns konstigt att lämna Evelina, men som du så klokt säger så behöver hon kanske vara från sin mamma en stund emellanåt o då du kommer att ha en barnvakt som du litar på så behöver du inte känna ångest. Tänk så lycklig lilla Evelina blir när mamma kommer o hämtar henne efter sitt jobb. Och visst kan det vara skönt för dig också att komma ut o träffa nya människor o jag förstår att det behövs pengar nu när ni är en liten familj o vill skaffa nya saker till hemmet o dottern o även till er själva.

Så LYCKA TILL Therese

o kramar till dig o hela din familj från

Nillan o farfar

2011-03-24 @ 16:51:06
URL: http://www.hoghult.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0