25 Mars - 18:22

HAPPY!

Idag runt 12:00 så ringde de berättade hur min abretintervju hade gått. Och den gick super bra eftersom jag inte nu mera är arbetslös. Känns jätte bra men samtidtg lite konstigt. Någon gång i Maj ska jag ut på upplärning och sedan i Juni så kommer börjar man på riktigt. Ska bli så kul att komma ut och jobba även fast de skrämmer mig en aning, men men de går nog över. Hoppas att jag kommer trivas och att det är bra folk som har fått jobb där med.
För övrigt så är jag sjuk. Har en väldigt tät näsa, huvudvärk och fryser som en oxe. Men det går väll över de med. Lillan värkade varm innan och hon hade feber 38 grader, inte så farligt med lite. Blir de värre får hon en panodil, har inte varit över dirvet gnällig heller så väntar med värktablett för hennes del. Själv knapprar jag panodil, inte jag tycker om men ibland måste man.
Har varit och Ing-Brith och Lennart en sväng för Jocke skulle hjälpa till med att slänga skräp på tippen. Plus att vi fick våfflor och dem va såååååå goda. När vi kom där ifan så var de dags att stor handla. Mia var här och passadet Evelina under tiden. Det hade gått jätte bra och Mia tyckte det var mycket roligare och framför allt lättare att passa henne nu när hon blivit större. Det är kul de för Evelina trivs med sin faster, detr märks!
Nu ska jag slänga på mig mina mjukisar och bädda ner mig i soffan. Jag tänker inte göra mer än sånt jag är illa tvungen att göra, för nu är min orkar slut efter denna dagen. Så bloggar mer imorgon!

Tjingeling



Här ska jag börja jobba!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, lycka till /Solveig

2011-03-26 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0