3 Mars - 21:10

Allt kan bli så fel...


Jag och Evelina gick till unga mamma gruppen tillsammans med Malin och Tindra idag. Var jätte trevligt att träffa Tilda och sonen Kendjii + personalen. Till en början tyckte jag de var jätte kul som vanligt. Men sen spårade allting ut vilken jag tycker är trist, men men. Jag kan inte göra något åt de och jag var inte inblandad. SKÖNT! Men tycker de är jätte trist att de skulle behöva bli så här... För tyckte de hade blivit så kul och man såg fram emot det eftersom de kommit nytt folk till gruppen och det var såå roligt att gå dit på något vis!
Sen efter gick jag och Evelina med hem till Malin å Tindra. Där blev de lite kaffe och satt mest och pratade, umgicks helt enkelt. Efter en stund kom Joakim dit och sällskapade, även Malins sytser Madde och pojkvän kom förbi. Mycke trevligt. Sen runt ca 18.30-19.00 gick vi hemåt. Här blev de mest att laga mat och sedan natta lilltjejen som somnade relativt snabbt. Skönt för min tjej att får somna ordentligen. Hoppas nu bara hon somnade för natten, ibland brukar hon vakna till en gång innan hon somnar in ordentligt.
Jaja, nu ska jag sätt på tv:n och kolla lite. Blir inte allt för sent ikväll eftersom jag ska orka med morgonon dagen. Vi ska nämligen till gekås imorgon hela familjen. Så skönt att jag äntligen får med mig Joakim dit. Det är på tiden att han följer med, faktikst. Fast hade inte åkt dit utan honom i nu läget. Efter Gekås ska vi troligtvis åka hem till min Farfar och hans fru Nillan, för att häsla på lite. Ska bli jätte trevligt att träffa dem igen. Har inte träffats sedan Evelina döpdes, då var de så mycket folk så man han knappt prata med någon. Men ska bli trevligt att träffa dem igen och se hur dem bor.  Ser verkligen fram emot de, så hoppas det inte är något som kommer ivägen eller händer något så de inte blir av.
Nu ska jag dra mig för ikväll har en dotter som har vaknat till lite. Så ska försöka natta om henne igen, hoppas de går lika smidigt som sist.. Sen så är detta inlägg troligtvis de sista, funderar på att lägga ner blogg eller köpa en nya datorn... Just nu lånar jag Joakims och allt försvinner emellan åt så där "pang bom". Lagom kul när man skrivit jätte långt. Blir så j*vla förbannad när de händer, så de gör att jag funderar på att sluta... Händer nästan varje gång precis innan jag ska spar elelr publicera! Men vi får se vad som händer!
Men natti natti alla glada där ute och hoppas det går bättre att blogga för er än va de gör för mig. HAHA!

Tjingling


Mor och dotter.
När jag valde dig, valde jag dig genom livet!
Mamma älskar dig, Evelina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0