3 Mars - 22:24

Gaaaah!

Jag ASKYR och HATAR mitt humör ibland!
Jag vill bara må tiptop igen....
Orkar inte med att vara små sur och gnällig jämt.
Evelina behöver sin pigga glada och busiga mamma tillbaka!
Hon märker kanske va att jag inte är som vanlig,
jag blir sååååå lätt arg/ledsen förstår knappt varför själv!
Kan någon tala om för mig vad som händer i min lilla kropp????
Men men.....
Nu j*vlar så jag kämpa för att bli mig själv igen!
Alla som vill kan få skicka lite enerig till mig!
Tack på för hand!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får här en korg fylld med energi!! Förvalta den väl! Kram Anna :) <3

2011-03-04 @ 00:17:07
Postat av: Nathalie Stolpe Björk

test

2011-03-04 @ 00:53:37
URL: http://nathastolpe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0