30 Mars - 20:03

BILDREGN!

Idag blir det ett såkallad bildregn. Evelina har fått så mycket fina saker från sin farmor+farfar och av hennes mostermormor denna veckan, så därför vill jag visa upp det. Alltid kul när hon får saker som man tycker om, fast jag älskar nästan alltid det hon får. Det är mer henns far som brukar rynka lite lätt på näsan emellan åt, men de bryr vi oss inte speciellt mycket om, hehe!

Annars har jag och Evelina myst denna dag plus att jag har plockat en himla massa här hemma. Jag har även tvättat några maskiner och lite sånt där nödvändigt. Jag och Evelina har även lek, myst och lyssnat på smurfarna, dem äger helt klart. Evelina somnade runt 18:50 idag men väckte henne igen kl 19:20 för att ta på pyamsen och bytte blöja. Trodde hon skulle vilja vara vaken lite till men icke de. Hon tvär däsckade i sin säng efter lite tutte direkt efter pyamsen och den rena blöjan var på. Hon kanske håller på att få ändrade sov rutiner igen och vill lägga sig redan runt sju. Det är ju den tiden man egentligen borde lägga dem små liven. Om hon sover redan vid 19:00 kommer jag få massa egen tid på kvällarna och de kommer känns sååå konstigt men samtidigt väldigt skönt, tror jag i alla fall. Vem vet inte du, vem vet inte jag, hahahahaha!

Nu ska jag slänga in bilderna sedan blir det soff mys och pilla lite med Evelinas olika fotogrejer som jag håller på med. Gör en vanlig fotobok, en scrapbooking (stavning?) och en med speciella bilder. Lite mycket kan vissa tycka man jag tycker det är kul, framför allt ska de bli kul att ge de till henne när hon blir äldre. Hoppas hon uppskattar de bara, fniss.

Älskar min tjej och hon är värd det allra bästa!

Tjingeling


Till Evelina från Farmor & Farfar!


 Liverpool Fc dress!
Evelinas farfar hejar på detta lag.



Manchester United dress ♥
Evelinas pappa hejar på detta laget.



Två söta små foppa tofflor!



Söt Billabong dress!



Till Evelina från Mostermormor!



Två t-shirtar!
Evelina har alltid blivit kallad lilla grodan!



En söt oversize tunika!


Ett par vita capribyxor!



En väldigt söt klänning dress!



En söt solhatt till sommaren!



En skyllt som stämmer till 1000% ♥



Tusen tack för alla grejer till Evelina!
Det är kul att se att hon är bortskämt av
fler än bara oss, fniss!



Från Anna och Magnus!


Jag fick snygga Billabong short!
Finns inga skönare strandshorts.


Från mostermamma!


Ett bild kollage med bilder på min mor från
när hon var liten tills de att hon gick bort!
Otroligt glad över denna!

Mamma, min älskade mamma! ♥





Kommentarer
Postat av: Felicia

Så söta kläder :)

2011-03-31 @ 10:12:21
URL: http://fillifjonkanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0