4 Mars - 22:12

Farfar och Nillan.


Morgonen började som vanlig för mig och Evelina, vi gjorde sånt vi brukar göra. Alltså ingen speciell morgon. Joakim kom hit direkt efter jobbet eftersom vi skulle åka till gekås, förbi Denise och sedan vidare till min farfar och hans fru Nillan. Jag var en aningen spänd för dagen men allt gick bra.
När vi väl var på Gekås blev det väldigt mycket nödvändighet plus en hel del onödiga men bra köp. Mitt favorit köp är min nya lila underbara microfiberfilt. Evelina fick med en hel del grejer, dock lika utplockat på barnkläder som vanlig, men hittade en kopyamas, en Millan mjukisdress, lekasaker plus annat smått och gott. Sedan efter Gekås åkte vi förbi min otroligt saknade vän Denise, var underbart att ses igen även om de bara blev en liten snabbis. Så hoppas vi ses snart igen. Efter besöket hos Denise åkte vi hem till farfar och han fru Nillan + deras mysiga söta hundar. När vi kom dit fikade vi Nillas underbara bullar, världens godaste! Sedan kollade vi runt i huset eftersom jag inte hade varit där innan, säger bara att det är super mysigt och såååå hem trevligt. Man fick känslan av mysa ner sig i en fotölj och bara njuta. Sen är miljön där så go, man ser skogen och kohagar plus den härliga gården. Det bor nog trotts allt en slapp liten bonna tös i mig, men när man hälsa på farfar saknar man allt hästdoften som alltid brukar finnas där... Farfar och Nillan har nästan alltid haft hästar i alla fall så länge jag kan minnas om man bort ser från de senaste åren. Hoppas verkligen vi åker dit snart igen, är så glad över att jag fått kontakt med dem igen. Har varit lite knapert de senaste men hoppas de blir ändrig på de nu. För dem är så goa bägge två. Sen får jag inte glömma att jag fick världen bästa present av dem en tavla på min favorit vovve Trolle som de stod Love under, jätte fin. Evelina fick super söta tofflor siom var som små hundar, sen fick Evelina en rosa säng himel av sin moster Nova. Nova hade lämnat den där åt Evelina, jätte snällt! Den ska jag sätta upp när Evelina börjar sova i eget rum!
Påvägen hem fick jag världens huvudvärk och blev jätte trött. Men jag vilade en stund när jag kom hem efter de att jag hade tagit två panodi, sen släppde det relativt. Joakim lagade tacos åt mig plus att vi hjälptes åt med att packa upp alla varor. Evelina lekte med sina nya leksaker och hon älskar dem!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan jämte Joakim, Evelina sover och jag börjar bli trött. Evelina somnade jätte snabbt idag, hon va rent av helt slut efter denna dagen. Många nya intryck för henne!
Hoppas alla får en trevlig fredags kväll, för de ska jag ha!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0