5 Mars - 13:19

Faroviter denna vecka!

Nu var det dags för veckans kap eller man kanske ska kallade det för veckans fynd denna gången. Som sagt så var jag på Gekås igår vilken gör att jag självklart väljer något där ifrån. Som vanligt kan jag inte bara välja en grej så denna vecka fick det bli tre stycket farvoriter. Men vad gör det? Inte mig något i alla fall. Blir två saker som Evelina uppskattade väldigt mycket och sen min mysiga filt som jag bara älskar sååååå! Evelina fick en docka vid namn Elin ifrån skrållan serien och leksaksmobil.
Evelina ska även få skrållan dockan och lillan ifrån samma serie, men hon får bli lite äldre innan eftersom de dockerna är lite större. Kan säga att jag längtar "lite" för jag ska köpa massa tillbehöver till skrållan och de andra dockerna.. Finns ju sänger, bilbarnstolar, massa kläder, rengkläder + stövlar och en himla massa mer roligheter till just Skrållan serien. Jag älskar dem! Jaja får hålla tummarna för att Evelina gillar de bara annars är de kört! Hahahaha!

Lila Microfiberfilt från Gekås 79.90:-
Docka skrållans kompis "Elin" från Gekås 39.90:-
Phone my own från Gekås 39.90:-

Tjingeling



Jag älskar min nya pläd!



Evelinas docka "Elin" och henne första mobiltelefon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0