5 Mars - 13:38

Gosunge ♥

Idag på morgonen var Evelina så där galet godig och på strålande humör. Kanske var för att solen står hög på himlen idag? Morgnen såg ut i princip som vanlig, fasrutom att Joakim var här och fick ta mat delen. Jag passade på att mysa med mitt morgonkaffe. Sedan slängade vi på oss lite kläder och drgo iväg en snabbis till Evelinas farmor och farfar, sedan åkte vi och köpte en liten present till Carina (Jockes morbrors fru) och en till Siw (Jockes farmor). Eftersom det är kalas för Carina ikväll och för Siw imorgon. Jag ska strax gör lite lunch till oss och sedan blir det duscha mig själv å bada Evelina. Joakim har jag satt på att diska, fniss. Min gubbe han kan, han är grym på att diska så de fick allt bli hans jobb. Fast vi brukar hjälpas åt. Måste dammsuga med fast får se om de hinns med.
Jag är lite nyfiken på vad det blir för käk hos Carina ikväll, vi skulle komma hungri så. Det brukar alltid vara super god mat där´. Tommie (Jockes morbror) är grym på att laga mat. Dem älskar att grilla i den familjen så det är ju fint väder så vem vet kanske får årents första grillade måltid, fniss. Ni skulle bara smaka alltså, fast de ligger nog i Joakims släkt att göra god mat för hans mamma och mormor gör med svingod mat. Tur är väll de så de inte hade varit tvärtom, haha! 
Nej, nu hinner jag inte sitta mer här. Bloggar mer ikväll om jag hinner men ska göra mitt yttersa. Men man vet aldrig när vi kommer hem, brukar bli sent på kalas ibland eller så är man trött.
Dags för lunchen...

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0