5 Mars - 21:52

Mys kväll!

Orkar inte berätta så mycket om kalaset idag, me det var jätte trevligt som vanligt. Maten var super god blev inte grillat som jag trodde utan blev kycklingwook med nudlar, bästa wooken jag ätit i hela mitt liv. UTAN att överdriva. Tommie är verkligen kungen i köket, jag tro bestämmt jag ska ta en matlagningskurs hos honom, fniss!
Nu ska jag och min kära pojkvän gosa ner oss i soffan och titta på Titanic 2. Finns inget mysigare än att bara ha en lugn kväll framför en film med lite snacks. Var väldigt lääänge sen vi gosade ner oss ihop i soffa. Jag börjar bli lite trött så jag kommer säkerligen som vanligt somna i Joakims knä, inte mig emot. Jag älskar att somna i hans knä, det är så obeskrivligt mysigt, hihi...
Älskar min pojkvän och vår dotter Evelina!
Världens bästa och finaste familj.


Tjingeling



KÄRLEK ♥

(Bilden är från nyår 2010-2011)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0