6 Mars - 16:58

Härliga vår känslor!

Idag vaknade min prinsessa kl 07:00 men fick henne att leka plus äta lite så vi gick inte upp förens kl 07:30. Börjar bli tidigare upp gång varje dag nu. När vi gick upp gjorde vi de vanliga drack kaffe , åt frukost och Jocke fixade träningväskan. Sen drog han iväg på match runt kl 09, sedan var de dags för mig att fixa mig så Evelina låg och lekte på golvet. Hon hasade sig framåt idag, rumpan var högt i skyn men ur gulligt! Märks att min tjej inte är så liten längre, fniss.
När jag och Evelina var färdiga slängde vi på oss kläder och drog ut på en promenad. Jag hade redan innan jag tog första steget utanför dörren bestämt mig för en lååååång promenad i det härliga vårvädret! Hoppas våren snart är här, jag längtar efter att få lägga undan vinterkläderna men men. Så vi gick först till Falkenbergs IP och tittade när Jockim spelade fotboll, dock blev de bara ca 10-15 minuter, ville ej stå still med vagnen mer ifall hon skulle vakna. Efter gick vi ner till stranden, det var jätte skönt å såååå fint där. Man verkligen längtade till sommaren, ligga på plajan och steka. YEY! Efter stranden tog vi och överraskade Evelinas farmor, men jag tror det var en positivt överraskning som tur va. Vi stanna det där tills Joakim kom dit efter sin match, han hade vunnit med 3-1 vet ej mot vilka, haha! 
Efter vi varit hos Evelinas farmor så blev det att alla åkte till Siw (Joakims farmor) som skulle ha kalas, hon bjöd på kaffe och fika. Evelina gillade hennes kanelbullar, hon fick nämligen smaka lite.
Jaja nu är vi hemma igen, skönt de! Så nu ska jag laga middag eller ska man kanske säga baka middag idag? Jag ska göra hemma gjorda piroger. Så blir väll en blandning av baka och laga, laga köttfärssåsen och baka pirogerna i ugnen. HAHAHAHA, ni fattar vad jag menar!
Nu hinner jag inte skriva mer magen börjar kurra, hörs senare ikväll.

Tjingeling

Lite bilder från idag slänger jag in här med!



Evelina sover i vagnen på IP.



Pappa Joakim på fotbollsplanen, där trivs han!



Min prinsessa ♥



Strand bryggan.


Skrea strand!



Tokbild!



EGO PICS



Granntösen Linnea och Evelina!



Söta tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0