6 Mars - 09:55

Diss
Gekås sur kärringar
Denna veckan tänker jag "Gekås sur kärringar". Kanske en knepig diss, men när man är på Gekås blir verkligen de flesta kärringar så egotrippade. Dem ser bara sig själva, dem bara kör rakt fram utan att titta. Vet inte hur många gångner jag har blivit överkör på fötter eller in kört i höllarna, det gör svin ont. Det borde ju på något vis bli lite mer struktion på hur man ska/få köra där inne, men i så fall hade de dem nog inte sålt så mycket eftersom ALLA kärringarnas pengar hade gått till "köra fel med kundvagns böter"! Så det är nog bästa ha fortsätta ha kaus annars finns nog inte Gekås mer, så vi bojkottar struktur körning med böter inne på Gekås eftersom de inte är jag som skulle fått pengarna!

Hiss
"Mitt första års bok".
Denna veckan tänker jag hissa "mitt förts års bok". Detta gör jag för att jag tycker de är en riktigt kul uppfinning. Det är kul att skriva och fixa ioronig med bilder. Jag tycker det är väldigt bra eftersom man skriver ner saker som händer med ens barn, hur dem utvecklas etc. Man kan inte minnas allt, så det är bra att kunna skriva ner saker som händer i en bok, som Evelina sedan kommer att få när tiden är inne. Kanske den dagen hon fyller 18 år. Min pappa har gjort en till mig och min syster, min är dock försvunnen men min systers finns kvar. Jag tycker det är jätte spännande och framför allt bra av pappa att han tog sig tid att göra en sån grej. Så jag fick min inspiritatin att gör en till Evelina utav honom. Det tackar vi för pappsen för, fniss! 
Evelinas "Mitt första års bok" fick hon av Kerstin Karlén och hennes bok är sååå grym, det är små roliga sitat och små söta bilder, lite små kaxiga uttryck. Den är helt klart grym!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0