8 Mars - 20:55

Världens goaste unge!

Jag har helt klart världens goaste unge! Jag var iväg med min kompis Tina en sväng på eftermiddagen/kvällen och solade solarium. Sen när jag kom hem igen efter 1 ½ timme så lyster hon upp som ett solsken, ler och skrattar med hela ansiktet det rent av lös i hela hennes anikte av lycka ner hon såg mig. Det var en underbar känsla! Kan inte beskriva med ord hur mycket de värmde genom min kropp när jag såg hur lycklig hon blev av att se mig. Man kände sig verligen omtyckt.
För er som undrar så hade jag inte barnvakt, utan de var henna pappa som hade henne. Jag har nämligen blivit tillsagt att göra saker på tis/tors kväller utan Evelina. Jag ammar ju fortfarande därför måste jag anpassa mig efter vad min tös klarar av. Joakim tycker jag ska göra saker ensam så att jag inte hela tiden behöver tänka på Evelina. Han kanske har rätt i de han säger att jag med behöver egen tid. Kan inte vara borta mer än 2 timmar, men de är alltid något. Men jag tänker hela tiden på Evelina och tycker inte det är bekvämt att vara utan henne, jag har ju ingen koll då. Jag vet att jag är nojig men det tar tid för mig också att vänja mig vid lite frihet. Jag har varit med min tös 24/7 sen dagen hon föddes så det är kanske inte så konstigt. Jag är hennes mamma jag får sakna henne, det är absolut inget fel i det! Även fast jag måste vänja mig sakta att göra saker utan att ha henne vid min sid. Kommer bli svårt, men det är bra för oss båda två. De vet jag därför jag göra det!
Jag har funderingar på att börja simma en kväll i veckan eftersom jag måste träna upp en speciell muskel i ryggen vilket går med simning. Jag får se hur det blir med de eftesom vi bor en bit bort och det är lite jobbigt för mig att cykla fram och tillbaka, sedan simma. Med tanke på att jag cyklar jätte sagta och inte har all tid i världen, haha. Men det är i alla fall något jag kan tänka mig. Så ska se om jag får med mig någon med körkort som också är sugen på att börja simma. I så fall kan man ju samåka och dela på bensin kostaden, eller nått. Hihihihi.
Jaja nu ska jag vika tvätt och sedan hoppa in i duschen. Sen blir det lite tv innan jag ska hoppa ner i min grymt sköna och mysiga säng. Älskar min säng det är världen skönaste man sover som en ängel i den. Mohahaha!
Så godnatt alla på andra sidan skärmen!

Tjingeling



Mitt hjärta tillhör min dotter ♥

(Ursäkte att de blev en bild jag haft innan,
men datorn krånglar så fick en in de nya). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0