9 Mars - 20:20

Toppen dag!

Dagen började med att vi var hemma och gjorde de vanliga på morgonen. Myser, äter frukost och fixar oss. Senda sov Evelina lite middag, Jocke kom hit på sin lunch och åt. Efter vi ätit körde han oss till hans mamma Anna. Där tillbringade vi den mesta delen av eftermiddagen. Jag hade med mig Evelinas gåstol vilken hon uppskattade, mer gå yta där. Ska ha med den fler gånger.
Jag, Evelina och Anna åkte till sca butiken och köpte lite nödvändigheter. Anna var snäll och sponsrade oss. Jag tycker det var hur gulligt och hur snällt som helt. Man uppskattar när det finns folk som bryr sig om oss och vill hjälpa till med såna saker. Tänk att en så grej kan göra en så glad. Jag blev i alla fall otroligt glad och det blev Joakim med. Kanske låter dumt, men Anna är Evelinas farmor och ville hjälpa oss. Jag ser inte att de är något fel. Evelinas mormor (min moster) brukar med göra det. Evelina har världens bästa släkt! Det kan ingen säga något om, dem finns alltid där för oss alla tre!
Jaja, sen när vi kom tilbaka hem till Anna så drack vi kaffe och sånt där trevligt. Evelina lekte ännu mera i gåstolen. En roligt sak var att deras hund Chicko (stor labrador?) blev avundsjuk på Evelina, så när Anna satt sig på golvet så ville han blir klappad och som toppen över i:t ville han sätta sig i hennes knä... Hur sött är inte de då? Men de är ju mindre uppskattat eftersom han inte så så liten längre. 
Sedan åkte Anna för att hämte Krille (Evelinas farbror) och jag matade tösen. Då kom Evelinas farfar Magnus och busade med henne medans hon åt. Ja de slutade med att Evelina blåste ut all mat, eftersom hon lärt sig en ny grej för ett par dagar sen. Mammas lilla toktjej, som jag älskar såååå.
Sedna bar det iväg på kalas oss världen härligaste Alis som hade fyllt 12 år, hon fick ett litet hus till sin guld hamster utan oss. Vilket hon uppskattade. Alis hade bakat semlor tilsammans med sin stora syster Toja. Dem var super goda om man tog bort mandelmassan, gillar inte de nämligen. Men dessa var goda.
Efter vi varit där åkte vi raka vägen hem för min lilla madam var värligt trött och. Evelina ville sova redan 19:45 idag och stensov kl 20:00. Stackarn, de tar på krafterna att flyga från famn till famn. Men det är även bra att hon vänjer sig att vara bland mycket folk, det anser jag i alla fall. Jag och Jocke tar ju hand om henne när hon blir ledsen OM henne farmor inte hinner för. Men det gör inget att hennes farmor tar henne eftersom hon är Evelinas stora idol. Hon älskar sin farmor jätte mycket, hennes andra trygghet.
Nej, nu ska jag ta tag i tvätt berget och sätta mig för att vika allt. Joakim ringer nog snart med tror han skullle komma hit efter sin träning. Han vill umgås med oss innan vi åker till Grästorp, vi åker ju dit nu på fredag. Jag längtar som en tokstolle! Ska bli skönt med lite semester från Falkenberg. Fast hade hellre bytte med Evelinas farmor och farfar som drar till Thailand på söndag! Solen hoppas jag dem tar med sig hem, fniss.
Så hoppas alla får en trevligt kväll för de ska jag ha med mtt berg med vik tvätt.

Tjingeling



Kärleken till min dotter är enorm! ♥



Världens sötaste.



Mammas goding är lite suddig,
men lika söt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0