26 Maj - 09:27

Halmstad!

Idag ska jag och Evelina med hennes farmor och faster till Halmstad för lite shopping. Jag ska försöka hitta lite födelsedagspresenter till Joakim, kommer nog blir svårt... För han har ju redan allt! Men men... Sedan ska jag leta efter en snygg bikini till mig och något fint till lill tjejen. 
   Sen hoppas jag att jag får sms / post ifrån posten idag så jag kan hämta ut ett paket som vi beställt. För det skulle kommit runt den 20 maj med fick mejl om att det var försenat, så himla tyspisk när det inte är viktigt att de ska komma på en speciell dag. Jag ogillar förseningar av alla dess slag, tycker man ska passa tider oavsett om det är ett paket eller ett möte. Jag skämms när jag komemr försent och brukar vara en aningen tidig istället var jag än ska. 
  Nu ska jag fixa mig medans lillan sover lite middag, hon låter lite från rummen antingen håller hon på att vaknar eller så pratar hon i sömnen som hon brukar göra emellan åt. Hoppas hon sover någon timme så jag har en glad och utvilad tjej idag.
   Blir även lunch hemma hos hennes farmor idag, skönt att jag slipper laga det idag.  
Jaja, nu vakna hon visst måste få henne att somna om! -.-

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0