4 Maj - 21:08

 LYCKA

Lycka handlar om så mycket!
Att vara älskad är en lycka som inte med ord går att beskriva. Jag är lycklig eller snarare lyckligast i världen över min lilla familj. Men även att vinna någon är en slags lycka eller att få någon man länge önskat sig. Men att varje dag få se sitt eget barn utvecklas och faktist bli en egen stark idivid, det är ren lycka, helt fantastikst och underbart. Att få vara en stolt unga mamma är något jag är både stolt och lycklig över. Att få vara den jag är gör mig till en lycklig person, jag är ingen annan än mig själv. Jag är stol över att jag står med två ben stadigt på jordet och det gör mig lycklig när jag tänker på allt jag varit med om i livet. Jag klarade mig! MEN det var knappt någon som trodde på mig, kan ni förstå att jag fick i princip kämpa utan att någon trodde jag skulle klara mig? MEN jag bevisade motsattsen! Jag kunde och jag kan fortfarande klara mig ensam som jag ofta fått göra, men jag börja sakta men säker att mjukna och faktikst in se att man inte allt är starkast ensam! Jag är så otroligt lyckligt över alla nya människor i mitt liv, dem som bara funnits med i bilden ett par år, ni alla vet ilka ni är!

Min familj, min släkt och mina svärföräldrar!
Jag är lycklig över att ni finns i mitt liv,
ni är helt underbar och helt enkelt bäst!!
Tusen tack för att ni finns där för oss.
Massvis med kärlek och kramar.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Tjingeling!




Evelina, min allra största lycka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0