5 Maj - 19:54

Evelina Nilsson!

När du föddes fick jag veta vad riktigt kärlek var.
När jag ser på dig så smälter mitt hjärta.
När du skrattar så slår mitt hjärta tre dubbla slag.
När du lär dig nya saker förgyller du min vardag.
När du ser lycklig ut så gör du mig lyckligast i världen.
När du är glad så blir mitt hjärta fyllt av glädje.
När du finns i mitt liv så vill jag aldrig sluta lev.

Evelina, du är och kommer alltid förbli mammas guldklimp.
Du är den finaste och mest underbar flickan i världen!
Mamma älskar dig av hela sitt hjärta!
Från dag ett tills evigheterna evighet!

♥ Dotter ♥ Mamma ♥


Tjingeling



Flickan som gör mig så stolt, Evelina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0