Maj 26 - 10:21

MAX hambugerkedja!

Åh jag har ju helt glömmt bort att berätta att min chef från Max ringde mig i Tisagds och frågade om jag hade möjlighet att åka på utbildningt till en av Max resturangerna i Halmstad redan nu till helgen. Och jag blev jätte glad över detta och tackade självklart ja. Man ska aldrig tacka nej till jobb och absolut inte i början.
Egentligen skulle vi hälsa på min faster, farmor och kusiner på lördag, efter det till Liseberg och Evelina skulle vara med hennes mostermormor för första gången helt själv. Men jag anser att Liseberg och släkten finns kvar och tyckte att jobbet fick gå före, det var ett självklart val för mig. Dock fick Jocke vara ledig på fredag men det gör inget eftersom jag ska jobba längre än vad han skulle gjort. Så han och Evelian får en riktig mysig far och dotter helg, dem skulle nog gå och titta på fotboll. Jag blir inte ett dugg förvånad, haha. Fast dem gillar ju de båda två. Mina fotbolls tokar!

Mina Utbildningstider
Fredag: 09.00 - 16.00
Lördag: 11.00 - 16.00
Söndag: 11.00 - 16.00

Visst är man lite nervös och lite spännd men det ska verkligen bli så himla roligt att få börja jobba. Jag längtar som en tok även om det inte är lätt de första dagarna men med rätt inställning och att man visar framfötterna så klara man det mesta. Ni får tänka på mig i helgen och önska mig lycka till!

Wiihoo, fick sms från posten nu och paketet finns att hämta ut på Ica Kvantum i stan. TOPPEN!

Tjingeling







Smarrigt!


Kommentarer
Postat av: Mia Larsson

Lycka till vännen! hoppas det går bra! :)

2011-05-26 @ 10:56:40
URL: http://misiing.blogg.se/
Postat av: Nillan

Lycka till det kommer säkert gå bra för dig med den fina inställningen du har till jobbet!

Kramar Nillan o farfar

2011-05-26 @ 14:49:43
URL: http://www.hoghult.zoomin.se
Postat av: Josefine Löfgren

Förlåt att jag frågar men vilken av resturangerna i halmstad e det du ska jobba på flygstaden eller eurostop ? kramar

2011-05-26 @ 22:29:31
URL: http://jooooosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e bäst Tess/Solveig

2011-05-27 @ 20:17:36
Postat av: Josefine

Aha vad kul :) älskar verkligen mitt jobb, kanske inte världens bästa men jag har så himla roligt världens bästa kollegor och chef:), japp jag jobbar på Max i Löddeköpinge, men för tillfället inte eftersom jag blev beviljad havandeskapspenning med tanke på hur tungt jobbet är.. Jag är annars Assistent där, och nästa steg är Biträdande Resturang chef, om jag nu inte söker nytt jobb senare.. Jag jobbade på Eurostop innan jag flyttade ner till Skåne, så jobbade där när jag gick på jb:)



Med magen går de finfint, 2 veckor kvar bara.. är i 38 nu, men har jag otur blir de ju övertid.. :( men hoppas inte.. Hur e de och vara mamma?=)

2011-05-27 @ 23:39:27
URL: http://jooooosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0