1 Maj - 20:47

Biomys!

Igår var  jag och Jocke som sagt på bio i Varberg. Filmen var helt okej, rätt rolig på sina ställen. Det var ju 3D men det var inte mycket utav det i filmen, men väldigt grym grafik och effekter i den. Innan bion började strosade vi runt i Varberg centrum, vi njöt av solen och värmen. Riktigt mysigt var det.
   När bion var slut drog vi hem och tände grillen, det blev flintastek med potatisgratäng + sallad, det var väldigt gott även fast köttet skulle kunna grillas en stund till. Vi fick stress grilla lite eftersom vi skulle vidare till Tobbe sen efter vi hade ätit. Han och hans "retards" till kompisar skulle tydligen vidare till Vallarna eftersom dem hade fått för sig att de skulle vara mängder med folk där, säger bara HA HA HA.... Vi träffade några där, men det skrattar vi åt dem med. Så jag sa till Jocke att jag skulle dra mig hem och han protesterade inte dirket. Vi kom hem runt 23.45 och då var det bara slänga på sig sovkläder och ta bort sminket. Runt 00:10 kanske till och med innan så sov jag som en liten gris. Jag var döds trött typ. Trodde aldrig jag skulle kunna sova, men det gick! Vaknade runt 06:00 men somnade sedan om till 09:30 och jag kan lova att det var sååå skönt.
    Men oboy vad jag saknade min lilla prinsessa, det var ju ingen som väckte mig med sina gudomliga pussar, ingen som drog mig i håret eller pruttblåste på mig! Min lilla skruttis var så himla saknade, trodde nästan jag skulle spricka. Men vi tänkte inte direkt stress utan åt frukost i lugnt och ro, jag tog mig en låååång härligt dusch och fixade till oss. Kom väll iväg efter 1½-2 timma det var en lugn och skön morgon med.
   Men när jag träffade Evelina igen kan jag lova er att det var en pigg och otroligt glad tjej, jag pussade och kramde nästan ihjäl henne. Men man såg att hon hade haft det bra och hon hade sovit hela natten. Vilken duktig tjej jag har. Så stolt man blir när det går bra för henne.
 Fast just nu känner jag att jag inte vill låna ut henne en hel natt på väldigt länge, jag saknade henne på tok för mycket. Fast när det blir av ska jag enbart dra på mig mjukiskläder och bara njuta av några bra filmer. För det var så himla underbar känsla att vakna utav sig själv och sova direkt när man blev trött.
    Annars har vi varit och kolla på när min farbror Stefan som tävlade hästhoppning i Falkenberg idag. Det var välidgt roligt. Vi träffade även pappa, Nova, Nillan, farfar och Stefans fru Yvonne där. Det var jätte trevligt att träffa alla. Framför allt Stefan eftersom jag inte träffat honom på typ hundra år, haha.
   När vi kom hem efter tvälingen lagade jag mat. Det blev stekt lax, nypotatis, hollsås och koktagrönsaker. Det uppskattades av alla, Evelina åt som en liten häst, fniss. Är så glad att min tös gillar mammas mat och framför allt att hon älskar fisk.
   Nu ska jag tvätta bort mitt smink och gosa ner mig i soffan och glo på humorgalan. Så gottnatt på er gott folk. Hoppas ni får en mysig söndagskväll.

Tjingeling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0